Säkerhetsansvarig under MITTWOCH-kvällen.





Namn: Mattias Andersson
Roll MITTWOCH: Säkerhetsansvarig

Ålder: 21

Bästa i livet just nu? Att ha tak över huvudet, att jag är frisk och att jag inte riktigt förstår hur mycket pengar som CSN kommer hävda att jag har lånat av dem om ca 18 månader.

Vad ser du fram emot inom det närmsta året? Att få träffa en massa nya människor, ett gäng fantastiska Mittwoch's, äta julskinka, en grym praktikperiod, en underbar vår och sommar, att komma tillbaka till skolan efter sommaren och att Blåvitt vinner SM-guld om ett år.

Vad är roligast i MITTWOCH-projektet? Att få göra detta tillsammans med en massa sköna människor!

Absoluta favoritlåt genom tiderna? Hur man gör en bra efterrätt? Okej då.. Då gör jag en riktig kalastårta gjord efter principen "gott + gott = jättegott": Jag börjar med två Håkan låtar, förslagsvis "Låt oss fly" och "Långa vägar", för att blanda ihop en redig smet av "The Strokes - Reptilia", "Shout out louds - Hard Rain" och "The Plan - Let's Leave. Slutligen så vänder jag ner lite "Rich Girls" med hjälp av Shwayze, lite olika "Phantom"-delar med Justice, och en näve "Radio Dept - Heaven's on fire". Smaka av med lite Bon Iver, Ram Di Dam och Jimi Hendrix. Mixa allt och det smakar fantastiskt, och låter extremt konstigt

Bästa akustiskt band? MAGMAN! Dom gör kanske inte så mycket akustisk musik, men dom är sjukt bra live!

Vad gör du en kall höst-söndagskväll? Fryser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0