Marknadsförings ansvarig Isabel




Namn: Isabel Rodríguez

Roll MITTWOCH: marknadsföringsansvarig


Ålder: 23 år

Bästa i livet just nu?
Att jag går den här grymma utbildningen och alla höstens konserter!

Vad ser du fram emot inom det närmsta året?
Först och främst att åka till min familj och vänner i New York i december och när jag kommer hem blir det en jävligt rolig LIA!

Vad är roligast i MITTWOCH-projektet?
Att veta att vi kommer sälja slut den här kvällen!

Absoluta favoritlåt genom tiderna?
Shit sjukt svår fråga, går ju inte att svara på.. Men okej bästa låt som jag inte kan sluta lyssna på just nu är Pj harvey - the last living rose.

Bästa akustiskt band?
Alltså nej, så svårt! Jag kan säga världens bästa akustiska låt och det är Bon Iver - skinny love

Vad gör du en kall höst-söndagskväll?
Äter massa god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0