Frågor till Millie som är Foajéansvarig på MITTWOCH













Namn: Millie Wright Johansson

Roll MITTWOCH: Foajéansvarig


Ålder: 20

Bästa i livet just nu?
Förutom skolan på vardagarna i Nyköping, så gillar jag att vara i Stockholm och
umgås med mina vänner, gå ut eller bara hänga över en kopp kaffe.


Vad ser du fram emot inom det närmsta året?
Först av allt jullovet! Sedan ser jag fram emot att få höra om beskedet från YH-myndigheten
om det är så att den här fantastiska utbildningen får fortsätta en omgång till.


Vad är roligast i MITTWOCH-projektet?
Att det är en av alla tio bollar som jag har i luften just nu, alla dessa skarpa projekt gör en yr.
Det är hela våran klass som ska göra detta tillsammans men nu är det gasen i botten som gäller.

Absoluta favoritlåt genom tiderna?
Det tror jag inte går att svara på MEN om jag måste välja en så är det
King Of Leon - Pickup Truck


Bästa akustiskt band?
Oh, The Guilt/Charles Hampus Putikka

Vad gör du en kall höst-söndagskväll?
Jag är i Stockholm i Sylvias soffa där vi dricker kaffe och pratar om helgen som gått.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0